~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, April 12, 2011

HANYA KAMU




Salam,










tuk pengetahuan sume....arini pada 12/04/2011....aku da lepaskan sesuatu....sesuatu yg mungkin sebenarnya wat hati aku tertutup....sesuatu sebenarnye yg mgkin wat aku teragak2.....sesuatu sebenarnye yg aku letakkan harapan terlalu tinggi....sesuatu sebnrnye yg wat aku selalu rase serba salah...








iya.....sesuatu tu telah ku lepaskan dengan RELA HATI....








muge aku lebih tenang mengharungi hari2 mendatang....








gambar seseorang yg ada dalam purse aku....piccas seseorang yg de dlm enfon aku.....












tu la die....PENANTIAN KU KINI BERPENGHUJUNG....walopon bkn ngan sesuatu yg telah ku letakkan harapan ngan begitu tinggi namun...aku puas ngan keputusan aku....PERGILAH.....JAUHLAH....








hehe...actly tu adlh selingan....skang ni kat ati aku de 2 org yg aku ley gila kalo tak jmpe seari...hehe....



TADAAAAAAAAA....permata hati ummi.......kalo 1 ari nanti ditakdirkan ummi masih sendiri...


korang la juara carta jiwaku.....




tidur kepenatan...huhuhu






commot mommot






c rendang a.k.a khaira khalisa





budak gatal suke main mata









da pandai main gelongsor sendiri




c kitam a.k.a aira insyirah








yg kakak sik nak main je otak dia







adik sikit nye rajin...hahaha






ni la wajah kesayangan hamba.....



muge kalian menjadi anak yg solehah....



ummi SAYANG korg...muah muah muahhhhhhh......



sekian....



ADIOS~~~~






p/s : semuga Allah pelihara hatiku dari kekecewaaan.....amin....

1 comment:

  1. aku paham perasaan mu....hehehee..
    lepaskan...lepaska....x salah..andai itu buat ko tenang....relax...chill!!!....

    ReplyDelete