~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, April 4, 2011

GUD BYE

Salam,


"SAMPAI SATU SAAT, RASA ITU AKAN PERGI"


tol la kot kan....


ni la yg aku rase skang... dlm usia yg semakin meniti erti kematangan....aku cube tuk mengatur langkah... supaya andai kata esok hari, aku masih bersendiri.... langkah dihayun dengan hati-hati, supaya tidak terjatuh lagi....



LEPASKAN!!!!! itula yg aku rasa saat ini.... 1 perasaan yang mana aku nak lepaskan sesuatu tuk memperolehi ketenangan di kemudian hari...



hahahaha...cam sengal je perasaan aku rini.... sbnrnye aku perasan lately ni....


aku da mcm bkn diri aku..... tah la.....mgkin terlalu menyayangi diri ini yg menyebabkan aku begitu egois dlm mempertahankan diri.... lain......itula yg aku ley ckp sal diri aku... cube mencari erti sebenar sebuah kehidupan....


mgkin...


akulah aku....



jmpe lg...


ADIOS~~~



p/s : serabut kan...hahahahha..... aku SAYANG aku....

2 comments:

  1. apa yg ingin anda lepaskan itu....marilah bercerita...hehe

    ReplyDelete
  2. sesuatu yg da lame aku simpan...dan seseorang yg da lame aku simpan jugak...hahaha....choiii...takle cite kat cni...lebih mudah di ym...wakakakakka

    ReplyDelete