~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, January 18, 2011

OH MAHKOTA

Salam,

hehe...entry smlm tergantong kn...actly disebabkn beberapa perkara yg menangguhkn keje aku...huhu...tp disebabkn aku da mls nk edit lik...so dgn ini aku m'abaikn entry yg lepas...wakakakka

mcm bese rutin aku b4 g keje...do all d chores...bile aku sapu umah...aku tgk byk sgt rambut...dkt hall...kt bilik aku..kt bilik mama....sume tmpt...then...1 mende yg aku tak sggop sbnrnye nk tgk....

n itula die kenyataan....bile chemotherapy da mule reaction dlm bdn seseorang yg digelar cancer survivor...oh mama!!!...rambut mama da mule jatoh...bkn yg ckit2 nye...aku da mule nmpk kt bhgn tgh tu da botak ckit...smbil meneruskn keje2 menyapu aku da mule sedih...aku pndg kat ayah n tjuk die rambut2 tu...die just wat sign shhhh....maknenye kene shhhhh.....(ssh nk gambarkn pe yg aku rase time tu)......

mama, kuatkn smgt mama ye...kitrg da cube bg mama yg terbaik...hope ngan rawatan homopati ni mama akn cepat sembuh...kdg2 kesian kt mama...byk mende die kene berpantang...kdg2 nmpk die begitu sihat...kdg2 nmpk die begitu lemah...smpi die baring je...kalo die da baring je maknenye die mmg tak larat...mgkin die dlm kesakitan...takde sape yg rase.....

mama,rambut tu ibarat mahkota setiap wanita kn....tapiiiiiiiiiiiii.....takde ape yg akak ley harapkn...muge SYURGA balasan bg mu mama...

No comments:

Post a Comment