~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 24, 2011

ini betol2...bukan cobaan....

Salam,

stlh bercuti thaipusam 4 ari...aku mule mentensikn diri ngan keje2 opis....wakakkaka...(ampun KKUM)....

tp emosi aku agk t'ggu sbnrnye ngan beberapa rentetan (Wah dasat kan) sepnjg cuti n pg td...
saat ini aku mule la nk mendongengkan realiti...alangkah tenangnye otak aku ni kalo aku ditemukan dgn ank raja...ley bg aku 30k on d spot....hehehehe....

$$$$$$$$ sign ni tak penah lekang dari idop kite...bukak je mata bermula la kisah $$$$ smpi la kite pejam kan mata....

1 lg ujian DARINYA.....sesungguhnya Allah bg ujian yg semua hambaNYA sanggup tuk hadapi...
mcm ne rase nye bile dpt tau.........
"darah dalam badan ma hny 20% yg elok...another 80% sumenye rosak, n doc sahkan ianya kanser darah"
BUKKKKK.....ok...rase mcm de mende hempap kepala je kn...tp aku ttp cool kan diri...(tp dlm ati sbnrnye da menjerit da)


......................................................................................................................................................................................................................


speechless.....

cube mengumpul kekuatan tuk menaip semula...

ingtkn 80% dari rambut ma je yg da gugur...rupanye 80% yg ini lebih hebat dugaannya.....


dari saat tu aku da perasan...ma da tak brape nak pantang sgt...die mkn ape yg die suke...die mcm da ilang semangat sbnrnye...tp die ttp wat muke slmber (tp aku tau,die pon tak tau nk gambarkn perasaannya saat itu)

AYAH,pnjmkn bahumu tuk mama....biarkan ia mengadu nasibnye agar ringan rasa di hatinya...

MAMA,muge setiap langkahmu adalah jalan menuju ke syurga...

AKU,muge selalu cube menjadi penyejuk perutnya.....




ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment