~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, November 1, 2010

XTVT ARI SABTU (PART 1)

Slmt dtg 1 November 2010....hehe

ari sabtu (30 okt) yg lepas...bangun pepagi kene wat cucur ikan bilis...huhu.....ermmm kali ni mls nak tumbuk so aku pon blend je la ikan bilis tersebut...haha...rasenye lebih kurang je....haha....(perasaan sndri)...ermmm patu aku pon mule la wat sume keje umah ngan keadaan yg plg cool...wah selow melow pon ye gak smbil dgr radio sinar.fm....peh mmg layannnn...zaaaasssss.....ni la hasil keje tgn aku...huhu




kasi close up ckit...haha...tak nmpk lak pic kepulan asap...haha....
patu dtg la idea tuk menghias bilik...gulp....hias bilik????wakakakkakaka...xle blah...mama da pesan tgu cat bilik dlu...tp memandangkan aku ni mmg begitu tak menggemari cat bilik so aku decide tuk tampal je la kn...bilik aku...sukati aku la...hahaha...DEGIL nye budak....so ni la hasil keje aku yg bertgn kanan ni...(m'ikot kajian,org tgn kanan ni mmg tak kreatif) so itu je la yg aku termampu...hahahaha

eh de lak froggy aku termasuk same...hahahaha....takle nk mskkn lg pic...kalo tak,nmpk skali katil aku yg tegang cadarnye...hahahahahahhaha...(lg skali aku memerasankan diriku)
ermmm pe lg yg aku ley tampal...jeng jeng jeng...almari ku menjadi mgsa...hahahahhaha


comel gak kn...ermmmmmm aku kira2 wit da abis RM12 beli sticker...so benti disini je la...hehe...kang untong sgt lak penjual sticker a.k.a akak aku...hahaha...patu aku mule la membasuh,mengelap,menyidai,menyapu,mengemop dan me me yg sewaktu dgnnye...
tghari tu siap2 tuk keluar tgk wyg.....punyela jao.....mcm la mid valley takde wyg...hahaha...
g mkn kt ani sup utara dlu kt seksyen 9 shah alam...patu zaaaas ke bukit tggi...





ermmmm sbnrnye nak tgk cuti2 cinta (sapot cite melayu...wakkakakakaka)
tp penuh la pulak....so tgk cite the rise of the mummy je la...cite nye agk best la...huhu...i giv 2/5 star...abis wyg kul 6.30pm....ermmm kene rush ni...sbb nak g nena's wed kul 7.45.....






byr parking dlu...hehe


kite smbg kt entry kedua ekk...coz pics tuk blah mlm de dlm enfon lg 1...huhu....
jmpe lg...
ADIOS~~~






















No comments:

Post a Comment