~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, July 5, 2010

sayang hamidah shahbudin

tentang arini.........
tadi makan ngan hamidah shahbudin a.k.a met.........tibe2 tingat lak time end of 2008......same mcm ni gak...org yg aku jmpe ialah hamidah shahbudin....hahahahhaahaha.....
td best sgt makan kat ctu....makan bihun gorg bes...makan cream puff.....bes sesgt....hihihihi.......

tentang dia...................
malam tadi buat kesekian kalinye aku decide tuk melupekan pe yg terjadi pd dri aku...pd idop aku....pagi tadi aku da koyakkan evryting yg m'ingtkan sal die...hope pasni ley idop ngan lebay tenang lg....de ke org yg takmo kawin????sengal tol la sape yg tny aku camtu.........
tp wat mse ni bio la dlu.....idop aku pon still tak stable lg....pikiran apatah lg....hahahhahahaha....
untuk awak dan si dia,muge idop kalian bahagia slalu.......


tentang idop aku...................
ermmmmmmmmmmmmmmm in d middle life crisis......hahahhahaa....agknye la kot....
mcm2 nak kne pikir....kdg2 sampai terlupa pe yg aku wat tu menyakiti sekeliling tp apakan daya...itula yg aku nak wat....itulah yg aku terpikir tuk wat....
tuk shahbudin sulaiman,diri ini merindui dirimu........ketahuilah bahawa kau la insan terbaik dalam hidupku......



tentang keje.................................
masih spt bese,tender da kurang so keje mmg tak bnyk,almost job has been done early in d monink....so yg lebay nye cam gaji buta la....agk2 berkat tak????hahahahhahahaha.....
tp nak wat cmne??????da mmg takde kje kan...kalo de pon tak bape nak urgent...ley delay....wakakkakakaka.....
waiting for dis coming 12th july.......hope d result is +ve....really hoping for dat.......



tentang mereka..........................
ari demi ari jarak makin menjauhkan K.A.M.I,
tapi berlainan pula dgn yg ini.........makin lama aku makin memahami die.....wlpon almost 13yrs kitrg kawan....hehe...
rambut sama itam kan ati lain2....pape pon...aku sayang M.E.R.E.K.A....
hingga akhir hayatku.....



langkah demi langkah,
aku susun untuk menuju ke hadapan,
bersama semangat kalian di sisi,
aku akn terus meniti hari,
walau ranjau berduri,
terpaksa kuharungi,
namun aku cekalkan hati,
hanya kerana kau masih disini........


hehe...takde mood lak nak teruskan poem ni...huhu....
sok2 je la ekkk...


ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment