~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, July 5, 2010

aku memasak????

ermmmm kehidupan duk umah sewa time blaja ngan time keje amatlah berbeza...hehe...
aku MEMASAK?????hahahhaha....cam siyes je bunyiknye....
pape pon itulah yg aku wat...hik3....da jd cam ala2 ouswife da,ke da jd cam ala2 bibik....hik3....wateva....yg penting aku eppi...tak penah de keluh kesah yg kuar dari mulut ini...hehehe
wlpon mskn aku tak sesedap kat restoran tp kalo stkt warung ley kire setaraf la...hhahahha...syok sndri je...
btw mmg bes la,dari dlu nak wat blog ni,brula dpt melaksanakan impian,hehehe...
aku kalo nak ikotkan mmg la rajin wat diari tp kdg2 la mood tu dtg...ni da de on9 diary,insyaAllah akn ku catitkan perihal kehidupan ku stiap ari...ececece.....
ermmmm aku da try wat gulai labu sndri....ohho.....bgga ngan dri ini...wlpon dpt kritikan dr ayed a.k.a bf caca tp takpe,aku akn pertingkatkan ilmu mskn ku...hahahhaa...
smlm msk ikan talapia smbl ngan sup enoki...mlm lak wat ayam gorg kunyit,gorg tauge organik ngan smbl telo rebus.....
arini ain mintak mskkan smbl tumis udang ngan petai...ingt nak gorg kubis je la....heheh....mskn bujang la katakan...tgkla kalo de mood nak tambah pape ke...
nak ajak met lunch kat pj old town rini,mkn laksa....peh mmg terangkat......
tp tak tau lg coz she got stuff to do....rindunye kat umah...
tp kalo nak dewasa kne la kuar dari umah kn.....hahahahha...
xkn nak berkepit bwh ketiak mak je...konpem la tak maju idop...wkkakakakak.......
rindu kt aira...rindu kat khalisa....rindu nak wat rutin lama...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......

No comments:

Post a Comment