~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, July 13, 2010

penting ke????

Dear diary,hahaha

td aku de bce status sum1 kt fb yg berbunyi,"apa yang penting,kite syg org tu or org tu syg kite???" ramai yg bg komen shuld b both....n status tu wat aku terpikir2,pe lak pendpt aku kn?????kalo aku,aku akan pilih org tu syg aku coz takdela aku bermati2 an berkorban tuk die...wah mcm learning from d past je...hahaha....pape pon,takmo pikir pape,byk lg haluan yg ptot aku tuju....
lmbt lak aku bkk blog rini kn,bkn pe,pn jumaah msk td,hehe...so byk gak la kje yg aku dpt,ingtkn smlm keje da byk kurang ley la bercuti ngan aman...oh tak mgkin la nmpknye....hik hik hik....td jalan g medan,wah nmpk mcm dkt tp berpeluh gak la,patu da tak larat nak mendaki ke tgkt 2..hehe...ptotnye letak escalator la...bru sng aku nak nek trn...hehe...
sok aku ptot kje or tidak ni???adusss...baru rasa nak bercuti...tp kalo g jenjalan pon penat gk kn.....kalo tido seharian suntuk...wah nikmatnya idop...wakakakakka....
nape tah skang ni da malas nk msk,smlm mik lauk kt umah mama then msk sup enoki bodoh je...tp ousmate suke lak kt sup bodoh tu...hehe...sng je la kje aku kalo msk sup bodoh tu ari2....wakakakakkaka....rse ngantok sgt...lately ni sik tido lmbt je.....rse cam nak tido 3 hari 2 malam je...wah da mcm pakej percutian je....heheehe...
ermmm cptla mse berlalu ke 5pm...skang menunjukkan 4.45pm....
berbalik pada status fb diats????ermmmmmmm org tua2 penah berpesan kalo nak kawen,kene kawen ngan sum1 yg mencintai kite bknnye kite yg mencintai die kn....so utk seseorang yg penah bertakhta di hati ini,ketahuilah pintu hati ini da tertutup rapat untukmu....aku lebih selesa begini....

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment