~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, July 14, 2010

15 july 2010

monink sume,

spt bese aku ttp bgn ngan penuh harapan,(*-^)....hehe....wlpon septotnye aku mik cuti rini,tp aku kenselkan coz kne siapkan tender tuk MITI,huhu...smlm pn jumaah ckp asst. manager akn masuk august nti,huhu konpem pasni kne jd bdk baik...haha.....td aku de bkk fb sum1,ermmm die ckp die akn pilih org yg syg kite coz confirm2 la die syg kt kite,tp itu ke yg die wat???bkn die terhegeh2 ke menanti cinta org yg die syg????hahahhaa...jahat nye stmt aku nih!!!aku????aku takkan pilih lelaki mcm tu coz aku taknak jd pompan yg menyayangi lelaki,aku nak jd pompan yg disayangi lelaki...haha..aku slalu nak jd seseorang yg terbaik wlpon bkn seorang muslimah sejati tp aku cuba tuk jd manusia yg baik coz aku percaya pada wanita yg baik dijadikan tuk lelaki yg baik...haha....

nti smbg k...jmpe lg..

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment