~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, July 6, 2010

no idea haha

tadi g open table kt mamak ats,wah sume nye menu yg same...tea 3 layer ngan megi gorg mamak...de umpphh...siap mik pic lg...hahaha...mamak pon jd...itula bebdk koop,pantang g mane2,konpem mik pic wat kenang-kenangan...hahahha...actly mak buyung yg nak rasa air tu n nmpknye beliau amatlah berpuas ati...hehehe.....angah pd mulenye yg takmo minum n makan pape turut same tergoda ngan menu pilihan bersama...haha....insyaAllah kalo dpt arrears nak set date kt sphere lak...huhu...



susah ekk sbnrnye nak wat 1 keputusan????haha.....lg susah sbnrnye nak melupekan sum1 yg penah memenuhi ati ini....aduhai hati....nape la mcm ni?????bersemangat la wahai hati.....sesungguhnya inilah yg terbaik buatmu n he's not meant for u NUR FATIHAH.....sakitnye ati ni,sukarnye tuk melepaskan....



kau datang lagi,

mengetuk pintu hati ini,

walau aku cuba untuk berlari,

jauh dari semua ini,

kau masih disini,

dan aku menunggu jawapan yg tak pasti,

pasrahkah diri ini,

pergilah kau pergi,

ku kan tetap menanti,

hingga hujung akhir nanti,

kasihku abadi.......



haha,da mula lik da aku nye puisi ni,da lame rasenye tak wat,las wat time skola dlu,wah tak sgka masih berbakat...wakkakakakaka.....
untuk dia aku mule menulis kembali,kerana die aku mule mencari yg hakiki,buat dia aku redhakan hati,hanya die yang bertakhta di hati.................................

ADIOS~~~



No comments:

Post a Comment