~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, July 7, 2010

kisah ku lg

slmt pagi,

lewat lak arni kn,byk kje ckit la,patu system down lak...
cian kat ibu merandong nak btolkan system smpai tak terbtol2 la..hahaha
nak makan pe rini???baru ingt nak diet...hahahaha......tp dorg ajak g makan atap2 kat amcorp lak...aduss wat rosak plan tuk diet je...hahahaha....nak mkn subway la....nak ajak caca,kak bed ngan aaien share bli 1 footlong la....agk2 dorg nk tak???hehe....
lg psl pe ekk????psl die nak tau tak???hahaha....
smlm de org cite sal die,ngan "si die"haha,bape byk die la...dorg mcm siyes je..npe la ati ni takle bkk tuk org len....duhai hati....napela begitu menyayangi...hek2...kdg2 terpikir gak my bestie sume sng ati je psg skali 2....aku nih????punyela payah.....ermmmm k takmo cite pnjg2 nti jiwaku kaco..haha
tadi kateek ckp die da nak kawen,prepare baju....kaler choc ngan purple...huhu...cmne ni???konpem bebudak sri pantai hadir same...oh TIDAKKK.....maknenye mamat tu pon dtg la gak...cmne ek aku berdepan ngan die lik stlh hampir 2 taun tak jmpe????kuatkah aku????
pape pon kne jmpe gak kn....aku akn kuat tuk insan yg bernama KATEEK....aku akn stay kt umah die,bersama2 die tuk ari2 bhgia die...hehe...muge sumenye berjln ngan lancar waktu tu....
smlm tetibe rase kalo aku pergi dari cni tanpa tinggalkan pesan kat sape???agk2 nye dorg marah tak????nak g tmpt len yg tak kenal aku...nak mulakan idop yg baru...huhu...
wat mse ni....ati tak bape tekad lg.....insyaAllah 1 ari nti ble da tekad akn ku lakukan nye....untuk diriku sndri...hehe...

k la smpi cni je dlu....pas lunch aku smbg lik k....

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment