~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, February 17, 2015

sushi zan mai, avenue k


ASSALAMUALAIKUM

ok aku dipaksa tuk meng'up' kan entry
hahahahaha

mcm ne nk ckp ye
bkn ari2 mood menaip tu dtg
lg lak aku yg mmg tak pandai nk buat ayat nih
kekadang nk pk ayat pon sendu ye

walopon stkt ayat pasar
hahahha

ok la nk bgthu walopon aku ni crazy all bout korea
tpi aku kne admit 1 thing la
makanan korea bukan sume aku boleh pegi
kekadang aku rase bazir je beli
walopon hakikatnya abis je aku mkn...hikkkkk

tpi bile ko sebut psl sushi
mouth watering ye
siap banjir lagi
nampak???
hahahahha
betapa aku taksub ngan word sushi

kot la bakal suami aku bce blog ni
nk bgthu sesiap la
kalo nti time aku majuk ke kan
seret je aku ke mane2 kedai sushi
sushi zen ke
sushi zan mai ke
sakae sushi ke
octopus sushi ke
sushi king pon boleh la walopon skang aku da tak bape nk suke pegi sushi king
bawak la ke mane kedai sushi pon
kot time tu takde duit 
sushi jusco yg dalam paket rm 8.90 dlm 10 ketul tu pon aku redha
hahahahhaha

time tu tgk la senyum meleret aku
merajuk pon sng dipujuk
ekekekkekeke
sng kan nk pujuk aku
gune makanan je
tapi kot nk pujuk kai pandora pon
amboiiii kecik besar tapak tangan
lengan aku tadahkan 

eh eh
tdi aku ckp aku mcm perlu mood menaip kan
skali da menaip eh eh
taknak benti lak 

trs la ke tajuk utama ye
so ritu aku ngn girlfriends kt opis 
nk g melampiaskan nafsu sushi 
kat zan mai
avenue k
situ dkt gak la ngan opis aku

moh nengok ape yg kitorang order
maklumla nafsu tengah liar

mintak mahap la
kalo korg tny nama
mmg idak aku ingt
tpi harga die rm 13.80 kot kalo tak silap

ni lak nasi ngan isi ayam
naema la yg mkn
coz otak die takle nak mengintepret makanan yg pelik2
ahahhahaha
nti die kepeningan

so yg bernafsu hnylah 
aku ngan kakda
dah mmg kitorang nye nafsu lebih kurang same je
ahakssss
nafsu kat makanan la
kitorang bernafsukan lelaki yang berbeza ye
ekekekkekekeke

yg 2 ketul ni de yg harga rm 3.80 de harga rm 6.80


ni lak salmon salad kot
tah la tak ingat
RM 6.80


ni lak spider ape tah
isi die soft shell crab
rm 16.80 

kalo aku mkn sushi kan
aku suke mkn ngan wasabi byk2
bile masuk mulut je
berdesing smpi telinga
sampai pening2 aku dibuatnya
barulah thrill mkn wasabi
ye dak??? 
hahahahaha

ini paling win nih
2 ketul kecik ni
rm 12.00
belut weh
lembuts sesangat

eh eh muke aku
harusla ade
haahhaha
ni la muke org yg bernafsu liar sgt tu
kot jmpe memane sila lempang byk kali
poms ni
bgi die sedar diri


ADIOS ~ ~ ~



p/s : ya Allah andai dia jodohku
dekatkanlah,
andai dia jodoh orang lain
jadikanlah aku orang lain itu
aamiin....

No comments:

Post a Comment