~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, March 26, 2014

MEE TARIK WARISAN ASLI JALAN DANG WANGI

ASSALAMUALAIKUM

rini kite JJCM ekk

met slalu cite psl mee tarik warisan asli kt sg besi
nak g mkn time lunch jauh
time weekend mcm la kebizian sgt kan
tetibe satu ari aku nak g UTC aku trnmpak punya besa kedai makan kt tepi jalan dang wangi

ermmm pe lgi
moh ler kite
met mmg pantang la tau mknan sedap kt mne
pns bontot die kalo tak pegi
die da pegi dlu ngan opismate die
cittt 

aku jdi no.2!!! 
H.U.H

pnjg kisah nak g mkn mee tarik ni
aku g berdua ngan kak su
patu xtau nk parking mne
skali nmpk de carpark opposite kedai tu gile punya pack
1st time aku jmpe carpark yg tinggal kunci kete
kete ko dorg susun2 mcm sardin
oh em ji
tpi sbb mee tarik
aku trpaksa bgi 200% kepercayaan pd keling tu
tuk park kan kete aku n pegang kan kunci
sesambil kuar dari kete sempat pesan kat yayang jage diri
kalo de org nak amik ko jerit kuat2
ngan harapan aku yg kat seberang tu sempat selamatkn ko



drama sgt kannnn


ni kt depan menu die
aku malu nak mik pic kedai mkn
sbb bapak ramai org kt situ
ramai abg abg opis yg bertali leher
i sgt malu ok 

last2 kuarkn fon ngan sopan
snap pic mee
simpan lik fon
terus tunduk mkn diam2

haaa selambak tak mee die
aku pon tak ingt nama menu tu
mushroom and beef kot
kak su mkn pe tah ciken

makkk oiii kemain sendat skirt aku time tu
patu tak abis
salute to kak su yg berjaya abiskn
die kata sedap sbb tak rasa kapur

mau nye tak
da la org tu tarik mee kat situ
LIVE korg nmpk kot
tpi aku yg pemalu ni idak la snap pic 

ADIOS ~ ~ ~


p/s : jumpe bekas kek berbentuk LOVE...campak kuat2 kat dinding
puas hati aku..kekekke
saiko tol


No comments:

Post a Comment