~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, October 21, 2013

BIRTHDAY MEM BESAR

ASSALAMUALAIKUM

dear diary,
ecehhh..haha
jgn nk mcm2..blog ni kan pd asalnya online diary
so sukati la nk tulis psl pe
HUH

nk cite psl BIRTHDAY MEM BESAR kt umah aku
sooo haruslah celebrate kan
nti die ckp ank tanggang lak
hahahahha

3/10/2013 genap la mem besa 59 tahun
semoga mem semakin membesa..opsss
muge Allah memberi mem kesihatan berpanjangan
muge Allah limpahkan rahmat buat mem
muge Allah perluaskan rezeki buat mem
kitorang sayaaaaang mem


saje la BESAR kan pic nih..
nk bgi tahu aku ngan bohh yg sponsor..hehehe
new zealand punya maaaa..



 ni time boh bakar kat tepi umah..
nak harap aku mmg tak harap la


tgk 2 punya la nk cpt mkn..mana dan je la ekk..hehehe..
oooo lupe bgitahu
ayam telah disponsor oleh laki along..hihi
tq B.I.L 

 steambot mlm tu disponsor oleh mida tokei tapawer..ahaha
harusla ekkk sorg sikit menaja
kata adik badik ramaiiii...

lamb lagi...nom nom nom  

 haishhh sape nye keje berterabur sayo tu
hampeh!!
popiah gorg pon hado..
caramel juga..
ditaja oleh along 

ok...time ni aku baru lik dari putrajaya..
mandi pon tak lagi..hehe
sape yg mik pic ni????
saje nak sabotaj aku..huh 

semangat gile elin duk nyanyi lagu beday..hahaha
pewittt yayang sy kt blakang tu
muah muah muah..
almost 4 yrs kamu bersamaku..


itu je la pon
nti aku cite psl charity walk kt ptjya lak ekkk

ADIOS ~ ~ ~


p/s : aku nak maklumkan lagi sekali
aku tak jual da VICTORIA SECRET 
jgn WA/WC aku psl mende tu lgi..hehehe
floral mask promo KEMBALI 
RM 55.00 

No comments:

Post a Comment