~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, September 26, 2013

DI LUAR KEMAMPUAN

ASSALAMUALAIKUM

amboiii tajuk...too much kannnn
tmpt keje aku ni slalu terlibat ngan program tuk org luar tau
slalu nye last minute baru dpt tau
patu last minute la kene wat keje

dan akhirnye abis la dikerah masa dan tenaga
aku yg masih bergelar cik ni pasti la tak terkecuali
sobsssss

cpt la bergelar puan..
ley gunekan alasan anak dan suami
hiksss

dari kul 4.30ptg tu aku berusaha keras
wat buku prosiding tuk program
slalu nye order je kt supplier
tapi katanye nak cut cost...
kalo suh supplier RM 35k
wat sndri RM 900
mmg la bang haji oiiii...x kira yg misc cost lgi
patu len kali bitau awl skit laaaaaaa
kejam taauuuuuu

 tu dia...aku da mcm kje kilang rase ari tu
time ni da kul 8pm...
berkotak2 da A4 terlibat

kul 9 tu...pedih lak perot nih..
xle nak kompromi da..
harus la ke ROSDET...
yehaaaaaa..kne reward diri ngan sesuatu yg SEDAP ok..


 berlambak tak....
pesal cahaya jdi mcm tu..aku pon tak tau la..

 tgk tu...jam da kul bape?
aku da mcm cinderella kan
cpt la pulang sblom yayang bertukar mnjdik labu
kekekeke
sukeee verangan yg bkn2

 smpai opis esok nye kul 6.55am..terus smbg wat keje lgi
aduyaiii ni kat tgkat lain lak
berlambak2 kot

ptg tu aku kene staple mende2 tu...pehhhh
jgn ckp la..
aku mmg nak nanges rasenye....
sakit2 bdn aku di buatnya

 ini la ari program..
ptotnye aku kne pakai bju batik
tpi sbb tak siap lgi...aku slmber badak kai bju corporat
hahaha...
patu kemaluan sendirik!

 sebelah kiri dewan

 sebelah kanan dewan

 buku ni la...yg aku wat smpai nak demam rasenye...
sgt2 mencabar kewibawaan aku sbgi sorang wanita tauuuuu

 lik program petik bunga..ehehehhe...
mnjdi rasmi pegawai maiwp..kekekeke

ni la doorgift pada ari itu
dpt free perfume...
sebulan jimat wit xyah beli perfume

ok...mggu dpn..isnin & slase pon de program
MARI PENGSAN!


ADIOS ~ ~ ~



p/s : fenomena rayban menjadi2..
kalo x mampu beli yg ori
xyah pening
gred AAAAA sedia mengganti..haha



No comments:

Post a Comment