~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, July 19, 2013

TURUT KECEWA

ASSALAMUALAIKUM

pas satu demi satu...
akhirnya...

tak tau nape...
aku turut same kecederaan emosi
tabah lah dr dayana..
ceeehhhh mcm la die bce blog aku kan...
tak penah2 aku bergosip psl retis dlm ni...
rse cam abg nara lak...kekekekkekeke

ya Allah kuatkan hati dia...
sesungguhnya ujianMU utk tinggikan lagi martabat dia di sisiMU ya Allah
terfikir jugak...
andai perkara tu trjdi kat aku?
kuatkah aku?


nurkilan mu..menceritakan segalanya...
dri dlu hingga kini
lebih pilu 1 syawal ini ulangtahun perkahwinan mu mengikut bulan Islam...
sabar lah oh dayana...

1 demi 1 ayat die...huwaaaaaaaaaaaaaa
aku yg sedih tau...

k la....aku nak g carik tisu jap..

tsk tsk tsk...
sobsssssssssss

ADIOS ~ ~ ~




p/s : VICTORIA BODY MIST 
RM 38.00 SEBOTOL, RM 70.00 UTK 2 BOTOL
WHATSAPP 019-3734340
WECHAT faa1987

No comments:

Post a Comment