~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, July 17, 2013

KEMBALI BERTUGAS


ASSALAMUALAIKUM

kalo korg ikuti kisah aku...ceh!
aku ni msk tmpt kje baru kene duk kaunter...
unit siasatan ok...
yg mane sumenye staff nya muka mcm rimau..
pandang org mcm nak makan..hahaha
termasuk la aku...


patu beberapa bulan pastu aku kene msk wat siasatan ipt pulak..
yg mana aku tak jmpe org la..
kalo de keraguan disane sini aku melalui tipon je
tpi kalo ko menipu...kat tipon pon aku sebagai penyiasat ley tau..hahah
psycho sangaaaattt..

tapi tdi aku msk meeting...de staff baru msk..then nak tambah kaunter..
aku yg selaku garang mcm rimau ni elok la berada kembali di kaunter..
FINE..
berkuatkuasa 1/8/13..
mari bekeje penuh stress kembali...haha
pe yg aku ley ckp...duk kaunter de stress sendiri...
duk siasatan ipt pon de stress die gak..

 
pic ni ihsan encik gugel...sekian..

apa2 pon..marila kite bekeje seikhlasnye....wot wot wot...
cenggini la gaya kaunter tmpt aku tu...lebih kurang je...mgkin lebih cantik skit...
nak jugak kannn...

sesape yg perlukan bantuan ley tgk2 laman web maiwp...
berjenis2 bantuan...ne tau dari wit agihan zakat ni ley bantu korg generate more income...
then 1 fine day korg lak bayar zakat...
bantu lak org lain..
circulation kan....
itula yg ISLAM ajarkan...bantu membantu
ADIOS ~ ~ ~



p/s : kekecewaan-keterkilanan-kesedihan-keredhaan-kemaafan-kepastian-kekekekekke..

No comments:

Post a Comment