~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, August 30, 2012

SELAMAT HARIII RAYAAAAA

Salam,

ok la...its not too late for me to wish happy eid mubarak..

ermmm taknak cite byk2..saje je nak wat new entry kt blog aku nih!!

sian kan...lame aku tak jenguk die..

nak kata bz...ermm lebih kurang la..hahahaha..

so nmpk sgt la arini aku berlibur di opis..hehehehe..

silakan nikmati foto2gediks di bwh..


 1st snap..before bukak lampu..haha..
pic ni ala2 skema kn..tpi mama ngan ayah pegang tgn..
tpi mama suh snap lgi skali coz ayah mcm gedik wat tgn ala2 pengantin..hahaha..
juz bcoz of dat..hokeh!!!

 terpakse akur ngan alasan mama...pose tgn letak kt tepi tu di arahkn oleh mama...haihhh..hahaha

 okeh..kami sume mmg gedik2 berjubah di pgi raya...
S.I.L kecik je kn...hehehe...adik2 ipar...makk aoiii besaqqq..
jubah dri JORDAN tu...bln 3 da beli tru fb..hahaha..
class ko faa..

me wif mama..
orang kata kalo nk tgk gadis tu di usia tua die..
tgk la mama die kn
hahahaa..
mcm tu la kot aku...
tpi mama aku slimmer than me...hikhikhik..

ok la sume..

jmpot dtg open house cum besday bash my older niece on 1st sept 2012 @ no.73 tmn ambar, dengkil, selangor.

c u then!!

No comments:

Post a Comment