~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, March 27, 2012

selamat selamat selamat

Salam..

aku letak pic betol salah rupanya....sengal..haha...

nk cite sal wedding jiran aku...

actually mereka sgt rapat ngan aku nye parents...hahaha...

so...mak aku awl2 da pakse..kitrg tuk turun ke bawah menikmati hidangan yg tersedia ada..yg lelaki kene tolong rewang..hehe...phewww...lucky...im not laki...

marila kite sok sek sok sek sesambil berfotogediks..

ini budak....gila angry bird...baju tidor mau pakai siang ari...sesape nk baju mcm nih tuk ank korg or fruitchild..sila2 la ke fb bucuk tanje collection..hahaha..(sempat lgi promo kot)

 ini dlm goody bag..ermm dap dap..

 kambing golek...weeeeeee...
 suka sgt dapat kambing..haha
 muke happy sgt
 suka suka suka
 sabar menanti
 time nih...groom da nk naik dais...then...bride kene tahan...byk gile kene tol..smpi cameraman ckp.."takot la nak kawen ngan org sini"...hahaha...sesambil jeling kt aku....cisss....
 org2 kuat
 special kot...nogori mmg kene naik tandu...S size takpola..ce aku nak naik cenggini....surrender sume bouncer umah aku...hakhakhak..
 tu dia dari jaoh tau...lenguh gk la kot kn..
 kambing golek..
 cendol corner
 air panas corner...de kepek2...tapai...bubur buburan
 cantik kn...FYI...de 3 pelamin...nikah..malam berinai n ni tuk bersanding..class ko maria...
ehehehe...ala garden rupenye...

tu je la pon...

tuk manje ngan suami..

selamat melayari rukun rumah tangga...

jmpe lgi..


ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment