~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, March 14, 2012

fiksyen 302



Salam...

ok...hari ini kita pergi kepada yang lebih serius.

seperti mana yang kita tahu...seksyen 302..hukuman mati...yang hanya boleh dijatuhkan oleh mahkamah tinggi...

ecececeh...baru masuk istana kehakiman setakat perjumpaan pembekal dah mula memperkatakan mengenai seksyen..kanun keseksaan...kih kih kih...

fiksyen bermakna khayalan seorang penulis...

so fiksyen 302 sebuah jalan cerita yang dikhayalkan oleh penulis....yang telah mengetengahkan satu IDEA hebat...yang perlukan fokus pembacaan....membuka minda...membiarkan anda memikirkan peranan setiap watak dalam cerita ini...

ermmm...aku tak boleh la lama2 duduk dalam mode serius.....

okla..aku baru je lepas baca novel dari penulis thriller....RAMLEE AWANG MURSHID...

untuk yang bukan peminat novel....or setakat yang suka layan lovey dovey novel..

please jangan lah baca...

sebab aku tak suka nak jawab...

+ eh kenapa da pergi tahun 2032

+ eh sebenarnya cerita ni pasal tahun bila

+ siapa lan lani sebenar?

+ betul ke zonan nih roh jahat tidak berwajah

+ macam mana irwansyah boleh mengawal otak tengah dorang?

ok...enough...nak tahu lebih lanjut...korang boleh beli through mphonline...

takpon..pergi je kunjungi mph terdekat...dapatkan di sana..

tak rugi tau kadang2 korang tukar genre pembacaan korang tu...

jangan sik lovey dovey je...

hehehehe...

aku??

aku da berubah da...hehehe....

jum la kita berubah...

keh keh keh....

motif??

nan ado...

ADIOS~~~





p/s : actually kan...aku cuba tuk mengeja ngan betol kembali...malangnya...aduiiiii...still banyak kesalahan kan...itulah padahnye....sms short form....fb short form...blog short form...sib bek cakap tak short form...hahaha....

No comments:

Post a Comment