~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, March 8, 2012

aku

Salam..


okla...mcm ni la...aku de nmpk la kt sane sini org pertikai kn.. word akum or salam kn..


then aku de bce 1 belog ni lak...


jgn percaya forward email tu sume...


sbbnye its depend ngan meaning korg kn..


takkn la nk tulis pepanjang...msti mls kn..


so korg tau mksud da la...n Allah tu faham sume bhsa..


so jgn terlalu fanatik ngan short form tu sume ekk..pokok pangkal lik pada hati korg gak..


tpi in reality de ke sebut salam je...takkn...msti kite sebot penuh kn..hikhikhik..


pengisian brsama..


da la mls la nk celoteh celoteh...eiuwww...kiut kot word tu...hahahaha


jum tgk peektures...



lunch on 8/3/12...cincau ngn kuehtiau sup+ayam gorg..besttttt


ok...isnin ritu aku de taklimat di ptjya...di bgnan plg tgi tu...but then mcm mne aku de kt sni lak ni??? hahaha..pk pk kn dan renung2 kn...cantik kn tmpt nih..



itu die...semoga berbhgia lisa surihani ngan yusry...





ok..ni time pegi ari rabu....istana lgi...hahahahahha.....i looikkkeee..

ok kt sni sbnrnye tmpt hakim hakim nye bilik...besaq gedabak...




time ni bos aku g berak..aku g cuci mata..tak tau la de case pe skang ni..keling skit nye ramai..siap reporter bagai...aku pon kasi snap 1...hahahha...ni pon kaver2 nih..polis sane sni...



alaaaa...tu la pic curik....tgk x clear...1 of hakim's room..



lawyer nye beg sume mcm tu..aku tgk berat sgt dorg nk tarik...

pehhhh sume kete dasat...kalo kete kecik2 tu..ermmm penuh beg saje la...


+ ramai kan india jdi lawyer


- mmg la keling ckp putar alam...hahaha..jht mulut nih...oh mulut


ermmm slalu lak g prtjya nih...tpi still lum berjaya...


ok takpe...kite cube di cyberjaya lak isnin ni..


ADIOS~~~



hik hik hik..





p/s : muge dipermudahkn sglanya....amin














No comments:

Post a Comment