~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, February 29, 2012

my big bekpes

Salam..


ermmm mari kite gedikkn diri lagi...


takmo upload di fesbuk...kite muatnaik disini...


belog terchenta...


aku tak tau nape lately ni nafsu semakin ganas dan liar..


tak tercapai dek akal perubahan melampau nafsu nih..


aku lak suke je ikotkan KEMAHUAN die...hahahha


ish ish ish..


jum check it out..pe aku mkn pgi nih..





nasik gorg cendawan...beli kat kak leeya...singgit 2 kupang



karipap...mmg aku mkn 2 pon..hahahaha







apam ni...aku mkn 1 je...


ni sume ihsan incik gugel..thanks banget incik..


dan skang ni...


aku masih merasakan perlu mengunyah SESUATU...



argghhhh kenapa....kenapa...kenapa...



nak g petronas la...



heheehe..


jmpe lgi k..



ADIOS~~~






p/s : pe nk mkn tghri ni ekkk!!!!




No comments:

Post a Comment