~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, January 25, 2012

HAFALAN SHALAT DELISA

Salam..

arghhh nape rse mcm nk touching lak nih!!! haishhh...wahai mata...bersabar lah...jgn mudah mengalirkan airmu....

fuuuuhhhhh...in...out...in...out.....

okla...mari kite swing mood tu ke yg +ve skit k..

ari sbtu ritu...sesambil aku goyang kaki kat umah...nmpk lak de iklan cite kat astro 1st...

ok...siyes..rse nak tgk k...

jalan cite : 5 bintang

message : 4 bintang

animasi...tah pe nak sebot ekk... : 4 bintang

itula yg dpt aku simpulkn...

cite byk pon tak gune...

korg kene tgk sndri...

ITS SUPERB...

Malaysia tak wat lgi movie mcm tu ok...haha...

betol ckp ustaz ape tah....

dlm ombak rindu de muslim tapi takde islamnye..

dlm kungfu panda takde muslim tapi ade islamnye..

huuuuuuuuuuuuuuuu...

meh aku share lirik ngan korg...

lembut ku kenang
kasihmu ibu
di dlm hati ku kini menanggung rindu
kau tabur kasih seumur masa
bergetar syahdu
oh di dalam nadiku

9 bln ku dalam rahimu
bersusah payah oh ibu jaga diriku
sakit dan lelah tak kau hiraukan
demi diriku oh ibu buah hatimu

tiada ku mampu
membalas jasamu
hanya lah doa oh disetiap waktu
oh ibu
tak henti ku harapkan doamu
oh ibu tak henti ku harapkan doamu
mengalir di setiap nafasku

huuuuuuu...mmg pilu kalo dgr...
cite byk tak gune...
g mintak kt 4share...
enfon aku ade...
nak gigi biru...sila on gigi biru anda..hokeh!!!

k la...sekian shja...

dri aku..

gadis yg keseorangan di opis..

kerana PTPTN da mule menunjukkan belang...terdamparlah aku di opis pd waktu lunch...huh..

ADIOS~~~




p/s : setiap hari kita melihat.....sesuatu yg dinamakan PENGALAMAN HIDUP....

1 comment: