~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, January 3, 2012

BUKA

Salam,

ok la..masih belum terlambat tuk aku ckp slmt thn baru tuk sume blogger ngan bkn blogger yg sudi jenguk2 page aku nih...

hehee...

1st skali
sorry kpd sume yg mengenali diri ini..
kalo aku de wat salah scra sngaja dan tak sngja kat korg sume..
maklumlah..
aku ni insan yg slalu tak lepas dari word SALAH,SILAP & DOSA..
muge 2012 lebih bermakna tuk kite sume..

2nd
kwn aku ckp scra analytical nye umo aku 25 thn ni..
kalo 30 thn yg lampau mak aku da de 2 org ank..
hahaha..
tapi ank die nih..
ahaksss..
tuk kwn aku kaka tu..
aku LEBIH SUKA percaya pada secara biological nye..
so tuk menganjak diri aku ke 25 AMAT JAUH skali ok...october kot..
ahaha..

3rd
F.Y.I.
thn ni lgsg takde resolution tuk diri aku..
siyes..
aku juz folo d flow..
takmo pk pape..
haha..
takde da rase nak kurus ke..
nak dpt incik boyfie ke..
nak kaya ke..
2012 tak mcm 2011..
beriya2 aku wat resolution..
siap listing lgi..huhu
tapi aku masih mengharapkan yg terbaik tuk aku dlm 2012..

4th
smkin dkt tarikh aku akn tgglkan opis nih..
slmt tggal meja,pen,kusi,computer yg aku gunekn tuk men fb,tuk berblogging,
slmt tggal catalog,quotation,tender,emaklum,eperolehan,
slmt tggal sumenye yg tak berjasad dan yg berjasad..
sumenye akn ada dlm ingatan aku..
mane mgkin aku lupe kan sume nih..
its very NEARLY 3 years aku kat sini..
8 jam sehari..
6 hari smggu..

5th
aku da gunting rambut..
wat pertama kalinye dlm idop aku..
rambut aku panjang da nak dekat pinggang..
tak penah skali pon..
and sempena thn baru..
aku potong pendek mcm dlu2 paras bahu je..
ringan skit pale aku nih..
ingtkan berat sbb mslh tapi sbb rambut pnjg la..
hahahha..

6th
kat sini aku nak tegaskan..
2012 hati nih bkn lagi spt hati 2009 2010 2011..
hati ini semakin kental..
KERAS..
x mgkin lagi JATUH..
muge ianya JATUH hny tuk seseorang yg tulang rusuknya ada pada aku..
amin ya rabbal alamin..

7th
hehe
mesti korg penat kn nak bce..
ermmm pantang tau faa tihah ni dpt taip..
ok la..
muge korg sume lebih epi..lebih kaya..lebih sgala2nya..

sekian..

dari aku..

ADIOS~~~


p/s : nak pegi kinik..mgkin aku akan lakukan minor surgery...wish me all the best ok..

2 comments:

  1. ko bukan pantang dapat taip je..pantang dapat cakap jugak...hehehe.
    weh, same lah kite...kite pun x de azam jugak la awak...hehehe.
    semoga kite mendapat yg terbaik untuk tahun ini.
    insyaAllah...

    ReplyDelete
  2. hehehe..tu la psl..dlm sibuk cube menongkah arus kehidupan...aku terhanyut ngan deras masa..tnpa aku sedar 2011 da pon menghilang..apakan daya 2012 tiba tanpa sebarang kata aluan...

    ReplyDelete