~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, December 16, 2011

kesinambungan kisah sadis

Salam...

heheh...meh nak share kisah sadis jap..
smntra nk tgu turn jwb call Allah nih...

*di suatu petang yg hujan bersamaan ngan smlm 15/12/2011..
as korg tau la kn..puan mama lik umah sini...
aku sggah beli gorg psg ngan kopok lekor jap..
then menuju ke home suwit home..
elok je aku bkk pintu 1st Q aku mmg psl cake la...hahaha..

+ dik...kek aku ko da mkn??
-ha da abis da pon..
+ ape??? tggal la aku skit...
- alah mende skit je pon...aku...anip...ayah.. ma sume makan...
(geram tol la aku....eiii mrh wat kek..tpi bile ade tak ingt org blkg lgsg)
tpi bile dgr word mama tu...sejuk skit hati...haha

tapi bese la sejuk hati mne nak lame kan...

dtg lak mama dari dapor...

+ ha...ma takde wat kek kan....wat la slalu mmg bdn tu tak ckp besa kn...
- alaahhh buat pon tak rase lgi da abis...

trs aku blah cepat2....men ngan ank2 buah aku...heheheehheee...
mls aku nk dgr bebelan mcm tu....
bebelan?????
ha yg ni msti aku ikot mama nih...keh keh keh...
gosok baju...sori!!!! aku tak ikot pon...

aku mkn gorg pisg 2 je...patu kopok lekor rm2 aku kasi setel ngan adik aku...hahahaha...
siap mkn...msk bilik...
dlm bilik ni duk sibuk pk....
MANE AKU NAK NYOROK CREAM CHEESE PHILADEPHIA AKU YANG BERHARGA RM17.50 nih???
ce korg cakap cpt...mampos aku nih...
siap beli esen vanilla baru bagai ni...
aduiiiiii.......

last2 mlm tdi aku ckp mcm ni...

+ ma...akak wat kek ley tak..sebijik je tuk ayah...
- ha tu la anak2 tak ingt ayah...
+ alaah ritu alamanda yg takde kedai cake...(menyusahkan tol alamanda nih)

dlm kepala ni nk wat cheese cake...tpi ayah suke mkn chocs cake...
aduiiiii...
kenapa la kehidupan aku ni byk aduiii...
hik hik hik...

aku da puas selak buku recipe aku ni yg baru bape helai aku tulis...
sedih kan!!!!!!!!
aku tulis buku recipe...hahahahahahahhahaha
baru de dlm 12 recipe aku rse...
sedih tak yana????
wakakakkakaka
penat la sik print je nti ilang....elok wat buku sndri...heehehe...
ley aku trnkan kat ank2 aku nti...
anak???
hahahahhaha....
ok aku da jmpe...
insyaAllah aku akn bake black bottom with cream cheese filling....heheheheh....
doakan aku sukses sukses sukses....
de chocs tuk ayah dan cheese tuk aku...huyeeeeee....

k la...

jmpe lagi...

sekian dari aku...

anak kesayangan ayah.... ;p

ADIOS~~~




p/s : bukti syg.....tdi ayah antar aku g keje..hehehe....tdi aku bg lesen kat ayah tnpa bg wit pon...
aku nye P tammmat arini...nti aku nak bergambar kenangan brsme 'P' aku tu...hahaha
patu kn aku slalu mntk ayah rm20...tak penah byr....wakakkakakakaakakakkaka....

No comments:

Post a Comment