~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, December 13, 2011

KESAH 38 TAHUN

Salam...



dari umo 20 thn incik ayah keje kat RTM smpi la umo die 58 ni...



dari 1 bhgn ke bhgn yg lain...ttp setia di RTM..



dari gaji ratus2 je smpi ribu2 ni....masih setia di RTM...



dari lum kawen..ke da kawen...ke anak 1,2,3,4,5,6......masih di RTM...



smpi da ade 2 cucu ni....masih di RTM...



tapi jumaat yg lepas....



SELAMAT TINGGAL RTM...



setia betol...lgsg tak terpk nak carik keje lain....



aku ni???sibuk nak carik keje lain....



tak ley la aku wat mcm incik ayah...hati ini begitu meronta untuk pergi...



dan insyaAllah aku akn terima offer kat tmpt baru tu...



dan i'll start at new place on 1st February 2012...



SELAMAT TINGGAL KKUM...



hehe..almost three years...its very nearly....aku trpkse say gud bye...


* kt bwh ni sume antara rentetan besday bash incik ayah...hehe....

ni je yg smpt aku amik...sbb nye jiwa hati badan mata aku sume da lebih focus pd sume hidangan ats meja...keh keh keh...



puan mama menyuap besday boy...


alaa tak clear la...time tu steambot ngah berasap...ni puan mama's favorita place





ni ank2 dara shahbudin & asmah yg not single but available...ahaksss




ni drama queen mlm tu...baru je smpi..die ngada2 wat mcm tu..mcm la lapa sgt...mentang2 la kakak demam...die jadi taiko la...hehe..



itu saje coretan dari aku...



ADIOS~~~







p/s : nak bake cake mlm ni...yahoooooooooooooooooooooooo!!!!





No comments:

Post a Comment