~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, December 14, 2011

INSYAALLAH

Salam...





arini....

aku dpt call dri chinese tu lgi...

time tu aku rase mcm terharu...dari kamis die tgu aku bg jwpn...

dan im 100% sure i'll accept her offer...

n next week will take my appointment letter.

lepas aku received call tu aku jln g menyahut seruan ilahi...

smbil jalan tu hati aku mcm tenang sgt...

siyesly...

muge setiap langkahku sentiasa di bwh naunganNYA...muge sentiasa diberikan petunjuk dariNYA..

aku ckp kat diri aku..

*jgn tamak...terima je offer ni..jgn tgu offer lain...

*gain new experience...rse sikit cmne keje ngan chinese..(opismate aku ckp..nak berak pon takle) wakakaka...

*dpt extra salary..ley byr ptptn...hua hua hua..

b4 ni aku penah reject offer uia 2 times...

rse mcm tu la dlu berlagak takmo..

skang bile aku nak sgt carik keje da ssh...

so skang ni aku redha kn hati je...

kene ingt pepatah melayu...

takot2...yg dikejar tak dapat...yg dikendong berciciran...hehehe...

so itulah yg aku akan kendong nti bermula 1st feb 2011..

insyaAllah..

tuk opismate yg setia bce blog aku...

redha kan pemergian ku...ececece...tah tah korg epi kn...hihihi...

so kpd sesape rase nak banje aku ikan bakar ke sotong bakar ke...ley la banje ujg2 bln january ekkk...wakakakaakakakaka...

nti aku kasi korg rase kek buatan aku...hehehe...nk bg dept aku ni takot smpi berkulat lak kang tak berusik...so aku akn bgi pd yg menghargai...eiiuuwww...

mcm la korg nak rse sgt kn...

so kalo korg tol2 nak rse...sila komen kat bwh ni dgn mengatakan...

'NAAAKKKK RASEEEEE....MCM SEDAP JE CAKE YG FAA TIHAH BUAT'

ok mcm tu tau...ayat lain...takmo layan...keh keh keh...

salam perpisahan dari aku...hehehe...lmbt lgi la...

salam sayang dari aku....

ratu ost ombak rindu...

sekian...


ADIOS~~~




p/s : lgi 1...kt opis baru tu takyah byr parking...msti tercarik2 budak mbpj tu ngan WTK...hehehehe...bueks bueks...takdela aku duk kmpol saman je kejenye.....huyeehhhhhhh

1 comment:

  1. wakil dari IcT.

    'NAAAKKKK RASEEEEE....MCM SEDAP JE CAKE YG FAA TIHAH BUAT'

    mmg ayat tak bleh blah..wakaka. :p

    ReplyDelete