~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, November 25, 2011

SELAMAT DATANG

Salam,





ok...arini ari jumaat....kene ayu2 je...takle letak sebarang tanda seru occay...wah dasat kan aku eja occay...hehehehe...





da rase da mcm put on weight sgt2 ni...jam kat pergelangan tgn ni ketat semcm je...huhuuh





nk wat mcm ne....shri 3x aku mkn nasik da mcm kat asrama lak rsenye...





haaa ckp sal asrama....mls lak nk smbg kisah hakak dewan makan....kui kui kui...





ermmm ape???





jgn nak kerut2 dahi la....





ckp je la.....





ooooooooooooooo...





tajuk tu ke???





ish takle la nk tgk aku bebel pnjg skit kan....





suke tau potong stim....





ok la....





tuk anda sume...





SALAM AWAL MUHARAM....





jgn lupe sume baca doa akhir dan awal tahun...





muge kite sume sama2 sntiasa menjalankan tggjwb sbgi hamba...umat...anak...isteri...suami...jiran...kawan....tettttt.....pangai aku jgn dicontoh....





tak baikkk.....





arini da gaji.....





tghri ni rase nak g kurangkan fuel kete je...hahahhaha....





kite akan berjimba di amcorp mall....wu wu wu...uw uw uw....keh keh keh....





ok la sume....mls nk ckp byk2.....mklumla smpena nak ttp buku akhir thn ni....muge timbangan nye ke arah kanan....weeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....





muge kite sume sntiasa diberikan hidayah....sntiasa tetap hati kepada Allah yg 1...dan muge kite sume mati dlm keadaan husnul khatimah....





baik nyee aku.....de gegelang bersinar di ats kepada.....huyehhhh...





k la anda sume...smpena nak bukak buku baru ni...





dari ujung rmbut hgga ujg kaki aku mintak maap...





sekiranya ade ter ter ke atau tak ter ke...atau mmg ter ke...ape saje la...





maaf banyak2...





sekian...








ADIOS~~~














p/s : ICT team pls alert ok.....kenape pc saya takle baca blog org kalo saya bukak tru incik gugel.....memandangkan ujg thn mcm ni mmg takde tender....jd tahap keboringan sy mmg melampau kalo takle blog walking...sila lakukan sesuatu....keh keh keh.....


salam sayang tuk ICT team....kui kui kui....


eiiii patotnye entry ni kuar ari jumaat...grrr grrr...tah nape tah....ngek tol la...

1 comment: