~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, December 1, 2011

kisah sebuah permulaan

Salam,

arini 1st december....

pg2 bgn kne wat bekpes tuk family..hehe...instant je...gorg bege..

then wat juice root bit...i dunno how to spell dis fruit...

doc ckp wen u take a glass of root bit everyday u'll keep a doctor away juz like an apple...

ermmm rse tanah weh.....ley kembang la tekak patu...tpi demi kesihatan aku relakan gak die melalui esofagus aku dan kemudian ke pankreas dan setrsnye la...

ckp psl kesihatan mcm la aku pentingkan kesihatan kn...ermmmm aku ni bile la nk buang lemak2 berlebihan kt bdn ni.....bahaya tau....

pgi td check gula dlm darah...Alhamdulillah 5.4.....fuuuhhh cuak gak kalo aku de diabetes....last year around november aku check baru 4.6....byk gak die naik ni...mgkin sbb smlm aku minum root beer kat a&w....tu yg naik melampau ni.....

fatihah sila kawal pemakanan anda....

haishhh...

patu b4 g keje...nk kene layan ank buah aku yg mengada2 menangis...pas aku bg rm1 diam lak die...saje je keje nak menge'pow' aku....huh!!!

smpi opis...ingt nak park kt tmpt berbyr...bru je msk petak parking then nmpk opismate kt tmpt tak berbyr...trs aku zoom ke sne....selang sejam...hamik kau...kene S.A.M.A.N...da la aku kai baju merah arini...saje nak wat aku marah tol la budak mbpj nih...

kt opis aku mmg da gemah gemalai je....takde mood nak keje....bile pndg persekitaran opis aku ni....aku rse nak demam la.....tk sihat.....

sesambil aku layan ym ngan fb...dtg lak superhero jaidi...adusss.....ict team len kali roger la ckit abg jaidi nk nek...sib bek die tak ckp mcm ni...

'ptot la pc ko lembab da mcm2 ko surf'

wakakakkakakaka.....

sib bek superhero jaidi cool je.....ley kao team.....huuuuuuu......

da tu aku duk je la membaca suratkhabar...smpikan kt bhgn sukan pon aku bce...tak penah umo idop la...

nmpk tak kesengsaraan aku tanpa pc???

ibarat manusia tanpa air???

kui kui kui...

lik lunch tgk2 cpu sayang da discharged dari ict....nmpk beno die tak begitu suke persekitaran yg penuh lelaki itu.....auwww....wakakakakakka...

ermmm mule la aku pnjgkan langkah ke blog2 yg ley wat hatiku ceria...

THANX TO ICT TEAM.....

sekian...riwayat hidupku sehingga saat ini...hahahaha....

ADIOS~~~




p/s : ict team, jum ke tang ling....die nye air asam mmg membuka selera....
dgr2 acap nak byr nafkah zahir kat kite sume.....uw uw uw....
(ampun acap).....(smbil tersenyum nipis penuh makna)

No comments:

Post a Comment