~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Saturday, August 20, 2011

PERGI

Salam,

arini ari sabtu....wah siap bgtahu lg..mcm la korg tak tau kn...

dari mlm td kan aku sik terpk2 psl 1 mamat nih...pe kejadahnye aku pon tak tau la...rimas...

nak je aku hentak pale hotak aku nih...tp demi memikirkan aku perlu menjaga amanah yg Allah beri ni...maka aku abaikan je...

kenapa mesti die????pelik la...ketika aku dlm tempoh bertenang....mengapa mesti die yg hadir???

byk word die yg kuar dlm pale aku nih.....

+ jgn lupe mkn ubat

+ jgn lupe solat isyak dlu

+ tido peluk froggy

dan mcm2 lg....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

tak ckp mlm td bwk lak ke pg.....KENAPA???

aku sendiri tak paham la......

1 demi 1 muncul balik dkt ingatan aku nih....pergila pergi pergi pergi pergi...

Ya Allah, jauhkan dia dari pandanganku....luputkan die dari ingatanku....sesungguhnya aku perlukan KETENANGAN waktu ini ya Allah...kasihanilah hambaMU ini....(smbil mata bergenang)........




1 comment: