~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, September 6, 2011

MUSIM PENAMBAHAN

Salam lebaran sume,

lg skali kat sini aku nak susun sepuluh jari kaki ngan tgn mintak mahap kat korg spnjg korg kenal aku n aku kenal korg kalo de aku melakukan kesilapan terhadap korg....aku yg sentiasa khilaf.....ampunkan aku ekkk...

byk mende yg berlaku smjak dua menjak ni smpi kan berlaku perubahan dlm jadual aku..hehee...

sibuk sgt ngan ari raya rasenye....betol2 mencabar ramadhan + syawal kali nih...every weekend mmg aku tak kan duk kat umah...patu raya lak mmg sibuk memasak kt umah...smpi kan da nak siap lik kl pon org dtg umah ma....tak psl2 aku ngan baju lawa2 memasak mee gorg ngan ayam gorg...hehe...mcm tu agknye kehidupan aku yg smkin dewasa ni kan...hehehe....

ermmm takde pe nak share sgt sbnrnye....maklum la idop aku ni tak bape nak berkaler sgt...haha...same je rutin nye...

1st day keje stlh cuti lama ni mmg amat amat membosankan...smpi kn rasenye nak tgk fb pon aku nak muntah da...hahahahah....aku ingt nak diet rini...tp bile da menjelang tghari smpi kan aku shivering...so terpakse ler aku mengeluarkan diri dan jalan2 carik makan...

jalan nye jalan....msh byk kedai yg tutup...melampau tol la dorg ni...raya ke-7 kot...hagak la sikit...takmo untung ke...aku rase kt highway pg td penuh je org...makne kata sume da back to normal...tp makcik pakcik kdi mkn sumenye msh dlm mode raya...haihhhhhh....

last2 baqiyat kitrg mkn....hamikkk ko....jln kaki 3 mins da smpi umah aku...hahaha...nye la jaoh aku mkn...org kata da kalo KAKI KANAN tu kan...keh keh keh....jmpe lak bro in law aku ngan bespren die selaku hubby akk opis aku...tak psl2 dpt mkn free....BESSTTT....BEESSTTTT...

jimat kan...hehehe....nmpknye stat dri sabtu lps aku da trime byk undangan open aus...baik cara urban or cara konservatif...hehehe..pape pon niatnye sama...nak ajak org dtg umah mkn2 skali ngn mengeratkan silaturahim...itu lah die yg plg relate ngan tajuk entry...wakakakka...bermula lah musim penambahan berat badan....eiuwww...hahahaha

mcm mane la ni ekkk....plus lak ahad ni kwn aku kawen....hadoiiiii.....mmg takkan turun nye la..haru tol la...pape pon...1st time dlm bln ramadhan aku nye berat maintain...kui kui kui.......

slalunye penambahan paling2 pon 3 4 kg gak la...hahaha...TAKUTTT TAAAAKKKK???

sekian shja...

ADIOS~~~



p/s : aku yg punya hati dan perasaan...kerana takut dilukai aku yg jd smkin kejam....sgt tepat....tp wat mse ni...ini yg aku rase kan terbaik...jgn persoalkan kenapa,bagaimana,apa dan seangkatan dgnnya....aku bkn ko...aku bkn korg...aku bkn dorg...aku bkn dia...aku bkn sapa2..........................................kerana aku adalah aku...

No comments:

Post a Comment