~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, August 4, 2011

BEGITU KERDIL

Salam,


nammmpaaakkkk takkk....hahaha...takde lg kan tanda seru......insyaAllah cube tuk kekalkan pada next2 entry sepnjg bulan Ramadhan ni dan insyaAllah for the following months....

aku de bace buku....RAMADHAN ni sbnrnye bulan tuk kite practice diri2 kite tuk bersedia pada bln2 mendatang...mcm mane kalo kite cuba tuk thn nafsu yg liar pd bln puasa mcm tu gak kite kene thn tuk bln2 yg lain...

muge kite same2 dpt keberkatan bln ramadhan....muge kite bertemu lgi di ramadhan akan dtg...

aku maafkan sume kesilapan mereka2 yg menyebabkan setiap tajuk entry aku terjadinya tanda seru...(ahaks) dgn penuh keredhaan...ngan penuh keikhlasan....andai ini ramadhan terakhir ku....

aku nak dorg tahu yg aku da maafkan dorg...jujur aku tak tipu....

tp aku nak dorg jugak tahu...aku tak boleh jd mcm dlu...sekali hati ni terluka...walaupun lukanya telah sembuh namun parutnya masih ada...bkn bermakna tiada kemaafan....sudah kuberika jauh dari sudut hatiku namun tuk jd spt dulu itu mustahil bagiku...

aku perlukan masa utk tenangkan diri....tuk memperbaiki diri....cik xxx....sggoh aku baru saje memuji kau skang ko kuarkan entry mcm de relate ngan aku....adakah ko juga folo blog aku dlm diam (hehehehehe)....

perlu sentiasa melihat kekurangan diri dri semasa ke semasa.....AKU YANG BERSALAH...yg terlalu emo dlm soal LELAKI , HATI & PASANGAN HIDUP........

AKU YANG TAK MEMAHAMI SEBAGAI KAWAN....tp kini....cukup lah sekadar kite sebagai gelaran rakan sekerja kerana aku amat tenang sebegini sahaja....


MEMAHAMI , DIFAHAMI , SUKAR DIMENGERTI...


jmpe lg...

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment