~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, April 29, 2011

$$$ x+-/

Salam,


sape pandai pick up tajuk entry aku tu...hehehe...


pepandai la korg nak translate pe k...


aku nk tarik balik kata2 aku las entry...aku susun 10 jari tgn n kaki...(kaki kau)


yg aku kate gune kan motto idop yg kedua...haha....ngan rasminye aku tarik balik kata2 aku...


SBBNYE


aku da g sopink novel smpi rm120 ari tu...kah kah kah...


aku da stat bce 1 novel ni... tajuk die "7 hari mencintaiku" karya siti rosmizah...


aku penah baca novel die tajuk "andai itu takdirnya"


pehhh...aku mmg tak ley nk ckp byk la...aku mmg suke die...de autograf die kt novel tu lg...hehe...


die nye flow cite mmg menarik hati...aku sggop di marah mama semata2 nak abiskan novel tu...de 1000+ pages...huhu...lu pk la sndri...


handkerchief mmg standby kat sblah la...sbb nye cite die mmg amat memilukan...tambah lak aku ni mmg kategori cepat leleh kan...keh keh keh...


pape pon.....its not just 2 thumbs up....not even hi-5 but i giv u hi-10...hehehe...TERBAIK WOOKKKK


patu la ni...aku duk garu pale...nk g melaka wit da short...kui kui kui...


sib bek la bank ma & pa approved within a day....wakakakaka....


aku da sesiap mskkn beg2 dlm viva forever kak bed...insyaAllah ptg ni pas keje trs zoom ke melaka...doakan kami slmt sampai k...


yayang alza aku...jge diri bebaik k...aku nak ko tau....hny kamu kamu kamu yg aku sayang...huhu...


jmpe lg....


ADIOS~~~





p/s : kawan, aku da bce special entry ko....

jgn risau...tguuu reply dari aku...hehe...

sesape nk tgk aku lebih comel dari biasa sila ke majlis perkahwinan shasha ( pomot ckit)

aku bakal naik pelamin...bkn sbgi pengantin tp sbgi pengapit....

2 comments:

  1. we..aku x nk tau pape..aku nk tau maksud entry je...hehehehhe

    ReplyDelete
  2. hahaha...ngok la....
    aku de msg2 shafik kt fb die....huhu...tetibe tingat lak zmn kolej dulu...huwaaaaaaaaaaaaa....NGONG!!!

    ReplyDelete