~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, April 4, 2011

go baby go

Salam,


"yeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"


"huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa"



pelepuk...


adoi....


"weh bongok,anak aku tido la...kan da jage"


bengong tol...sakitla...(dalam ati je) hi hi hi...


punyela aku suke...smpi aku terjerit....patu aku yg kene lepuk...sian ank buah aku terjage...hik hik hik...


nape aku suke???? hahahahha...


aku sik senyum je...nye la epi mood aku rini..... rase mcm takmo masam kan diri je...so slmt la sume insan di sekeliling aku...


hahahha nak tau nape?????? sbbnye....sbbnye...sbbnye kan....


YAYANG AKU MENANG ANUGERAH BINTANG POPULAR.... wakakkakaka....


congrats yayang......bestnye kalo i jadi mummy u...hahahhaha....


pape pon....u go boy....hik hik hik.... wish u ol d best in ur life...


p/s : mmg sgt2 minat shaheizy sam.....SUNGGOH.....hahahaa...(ckp la pe korg nk ckp...de aku kisah)

No comments:

Post a Comment