~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Sunday, March 13, 2011

inilah!!!!

tudung oren tu angah aku...time ni along aku kawen...tinted kn bro in law aku...hik hik


besday bash my niece 1st year..
kaki gaduh ni...now ni bini die pon da mengikuti jejak lgkah die..huhu


ayah aku...bkn kaki gaduh tp bkn gak kaki meleraikan..hehe



yg ni konpem2 kaki gaduh gak...akak besa...haha..kalo dlm 3 line tu abg besa kn..




bab makan tak penah gaduh...wakakkaka





favorita's mama kt tmn warisan putrajaya






kalo g alamanda suke singgah sini







TERBAIK...kaki gaduh junior...








time sopink pon ley kao team baik punyeee









suke boria...haha...xtvt weekend...mandi laot...sume da tinted...










1 lg ol's favorita











sgt aman di meja makan...sumenye sepakat membawa berkat...hi hi












johnnys




itulah family aku....kat situ sume muke 6 beradik de...kalo nmpk de ala2 muke abg besa tu...tu adik sdra aku...now ni die tggal ngan family aku pas ibu die a.k.a adik mama aku meninggal 25.08.2009..Alfatihah tuk arwah ateh...
ni la sume kaki gaduh tu...tp kalo bab makan...sume sekepala...huhu...
k la...jmpe lg...
ADIOS~~~








No comments:

Post a Comment