~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, February 22, 2011

wedding lagi

Salam,

eheheh kali ni takde mood nak cite sal paranormal tu...wat aku takot je...skang ni aku tido ngan mama n ayah...wat malu je da besa tido same...tp nk wat cmne da aku takot...wakakkakakaka...

ok ahad lepas...bdk skola aku kawen...sorg lg jd laki org...aku tah mcm ne tah nak dijadikan cite jd lupe sgt...so tak dpt la aku attend majlis beliau...maka tiada la muke ku di album2 kengkwn ku..

rasenya stat dri last oct till dis coming april...tetiap bulan de k'kwn kawen...best kn...sik mkn nasik minyak...aku pon akn bertambah da bomb..huhu..

bile aku bkk fb pg isnin tu mule la kuar kt home album2 dorg tu sume..(k'kwn aku sume mmg pantas dlm bab upload mengupload ni)..

ngah asik2 belek pic tu...cantik pelamin kwn aku tu..cantik bini dia..bape la wit die abis...hehe...aku lak sibuk nak pk..tetibe...................................

ha part ni yg aku lemah ni...de pic sum1...sum1 yg penah bertakhta di hati ni...sum1 yg penah menemani mlm2 ku (opss bkn tmn kat katil ekk...CHOIIII...tmn kt enfon la)...sum1 yg akan call aku...ckp smpi sejam kot...time tu de super saver...huhu..sum1 yg akn gelabah gile bile aku g camping slma 10 ari terpakse off enfon tnpa smpt maklumkan kat die...sum1 yg sggop g top up dlm ujan semata2 nk ckp ngan aku...sum1 yg kdg2 ckp die menyakitkan ati aku...sum1 yg selalu wat aku tersenyum sbb tingat kata2 die..sum1 yg bile tak dgr suara die aku rindu...wat mase ni die sorg je sum1 dlm idop aku...takde lg sum2....sbb aku m'hrpkan sum2 aku tu adalah sumever...

kwn aku slalu ckp aku takde bf sbb Allah taknak aku de byk pilihan yg slh...nti Allah temukan aku ngan seseorang yg trs jd pendamping...wah pendamping ekk...seseorang yg sentiasa disisi aku tuk slamanya...seseorang yg menerima aku seadanya...seseorang yg mencintai aku selamanya...kalo korg jmpe kwn aku tu msti tak caya die yg ckp mcm tu...sbb die tu minah rock...ne jiwang2 ni...tp bile die ckp mcm tu....dush menusuk ke hati aku kot....hahahaha....kata-kata ko memberi kesan...

tuk sum1 yg penah memberi aku pengalaman mcm tu...tuk sum1 yg penah bg aku lagu seribu tahun dri imran ajmain...aku nak ko tau...aku mendoakan kebahagiaan ko bersama si dia...hati ini redha seredha redha nye aku bukan pilihanmu...

jiwang tak aku arini...hahahhaha

k la lunch time...hehe

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment