~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 10, 2011

esok 11/01/2011

salam,

diam tak diam rupenye da masuk ke pertengahan bulan januari 2011....huhuhuuh.....n pasan tak pasan fatihah ni da mula2 intai2 umo angka 24.....(sbnrnye jao lg k...october....) sempat promo lg kot...hahaha....

pe ek mende2 yg da dicapai dlm idop ni????pe mende lg ekk yg aku perlukan dlm idop ni????mcm2 sbnrnye...n bak kate lecturer BADRISHAM (wah full name lg,dulu aku suke kt die....shhhhh...hahahha)...'HUMAN WANTS ARE UNLIMITED'....mcm2 sbnrnye..bile dpt yg ni...nk yg tu lak...ble dpt yg tu...mule la gatal nk yg sane lak...mcm2 kn...ish bape kali da aku ulang word mcm2....cube kire...hehehehhe.....

sbnrnye kn aku sgt rajin nak menaip mlm ni...(actly saje je nk lupekan rasa lapar pewot aku ni).....hahahhaha....so aku mule la nk wat karangan sal idop aku yg mcm best jek aku rase...itu aku rase ekkk....korg????aku tatau la....jgn nak kate aku syok sndri...da name pon blog aku...sukati aku la kn...jgn memandai nak ckp aku pasan la ekkk.....hahhahahahha...

mlm ni tingat sgt sal kt kolej dulu....mcm2 mende berlaku....sume tu aku anggap manis2 belaka je la...hehehe...byk kenangan terindah time tu....aku blaja mengenali hidup...blaja accounting...blaja idop kengkawan...blaja cara idop kl folks (tp aku tak folo la ekk)...hehhehehe....
aku dpt tau pon dari kengkwn je...blaja cara idop di kolej...aku duk hostel 2 bln je patu duk umah sewa 4 bulan then aku ulang alik je...blaja nek bus...peh kalo jem...3 jam duk dlm bus...mmg keras bontot weh....(dulu aku takde lg encik alza)...hehehehe....
n blaja mengenali si dia....(walopon takde la lame mane)...hahahha...aku hargai setiap saat tu...walopon time tu rase pedih....tp bile dikenang2 lik...ok je la...haha....
bab blaja aku takdela susah sgt....nak kate ulat buku,mmg takla kn...hehe....tp Alhamdulillah setiap sem aku msti 3 pointer n above....juz de 1 sem tu je aku byk gile men..mmg aku dpt ckop2 mkn je...3.00....gile la....sib bek masih selamat....huhuhu....SYUKUR....

psl kengkawan lak....mmg bes....ingt lg duk umah sewe sesame....ELIN,SHASHA,KAKA,WARDAH,NINI,DADA,FIZA,LINA,MIRA....dlu kitrg duk apartment....konon la kn...sewa smpi rm900...so kene la duk reramai ckit...da name pon student kn...takkan tu pon aku nk kene ckp gak....hehehehe....aku rindu korg sume....mlm ni aku sik tingat je.....dtg mood nak smbg blaja lik.....dtg mood nak rase life campus lik....dtg mood mcm ni yg aku mls ni.....huuuuuuu...takmo keje...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.....(T_T)....mamaaaaaaaaaaaaa.....nak blaja lik.....patotnye taun ni aku nk wat pjj....tp ble ma da jd cancer survivor ni...aku rase priority da jatuh tuk mama....tuk dptkan supplement terbaik....mmg memerlukn $$$$$$$...so encik degree....sabarla...kite tiada jodoh lg....

ramai kengkawan da stat kawen dari umo aku 23.....end of dis month pon de jemputan...ermmmm n seterusnya la kn...aku akn attend majlis dorg....majlis aku?????haha....byk lg masa tuk aku....aku bg korg sume jln dulu...then bile da abis....aku akn jd penutup...dun wori k'kwn...aku epi....PERCAYALAH......

rase cam lenguh lak kaki aku ni....kaki?????dush dush....aku lupe aku tulis kai tgn....(Saje je nak recall nazmi raja lawak)hihihi....nk ckp aku sengal la tu.....ish...berdosa kot...hahahhaa...takpe aku maafkan k....peace...no war....k la....mase utk beradu dong...


muge ketemu lg...


ADIOS~~~~

No comments:

Post a Comment