~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, January 14, 2011

APA DAH JADI NGAN MALAYSIA????

Salam,

1stly aku nk mintak maaf....sbb nye tajuk entry lgsg takde kne mngene ngan isik kandungan...saje je aku gtl nk wat mcm tu....hahahahha...
smlm kn aku terjage kul 3am...aku ni kalo celik je bijik mata mmg konpem nk uk uk...ha korg de ke???hik hik hik...so aku pon pegi je la kn...smbil bwk novel (saje je nk ilang kn takot kul 3am)..iiiiii...da la mlm jumaat lak tu kn...huuuuuuu...tetengah aku baca novel,tetibe dgr lak de bunyian kt owning...ciss ni yg aku tak sdp ati...agk2 da abis aku kuarkn bahan kumuh tu so aku pon mule la melakukn istinjak...ish dlm ati ni debor2 je ni....cpt2 aku kuar...smpt lak tu jeling kt owning.....OH TIDAK...ujan upenye....wat penat je menakutkan diri sendiri (pengajaran ekkk...jgn cube2 tinggikan imaginasi anda)hahahaha....mmg suke je pikir2kn mende2 menakutkn kn...so aku msk bilik n smbung baca novel yg tergendala tu...bace nye bace tetibe pintu bilik terbukak.....kiuuuuuuuuukkkkk...ISH...mama aku ni wat terkejut je...camne tah leh jage..nk uk uk gak ke??haha....
so smpi la kul 4 baru tertido lik...then pepagi ni sshnye nk mangun....dlm kul 5.45 kugagah kn jua diri ini...kene bgun gak coz nk antar met g keje kt jln ipoh (juz imagine patu aku nk pth lik ke petaling jaya jalan 222) ha jao kn...so aku cecepat bangun..masuk baju dlm mesin n tekan start (Wah detail kot),patu rebus telur n mule memasak (kagum x???)wakakkaka....aku msk tuk diri sndri je..bekpes n lunch...alah yg simple2 je tuk tekak aku...bekpes tuk mama sumtime je aku smpt...hehe...alamak jam da menunjukkn kul 6.15..kene tambahkan maksima kelajuan...cecepat kemas umah...kemas bilik aku...kemas bilik mama...then sapu umah...jam menunjukkan kul 6.40...cecepat aku gosok baju...sib bek rini kai jubah so gosok 1 je la..kain takde kn...hehe...trs mandi (nk kene cite ke detail dlm bathroom)hak hak hak....bersiap2 ala kadar... then jam kul 7.10am...trs kuar umah n antar met...
kene pth lik pantai dlm coz nk mik caca...kul 7.55 kt pantai dlm..takle benti kt bus stop sbb de byk bus n kete blkg begitu mencucuk...so kene 2x keje la...uturn kt dpnnye n uturn lg skali...ADOIIII...federal tak bape nk jam so reach at ofis at 8.20am.....peh mcm2 kn..hik hik hik....tula kisah aku tuk arini smpi la kesaat ini....kt opis spt bese...wat keje ckit2 je...sbbnye aku nye keje mmg la tersgt ckit time2 awl taun nih...so cam mkn gaji buta je la...(halal ke x ekk) tp da mmg keje aku da siap...opismate yg len pon men diner dash la...solitaire la...aku now ni da tak men game sume da...mklum la aku kn master of games...hahahaha..(nada riak kot)...now ni aku berblogging....jenjalan kt blog org...1 je aku tak wat...perindahkan blog aku...bknnye aku takmo tp aku lebih sukekan standard...hik hik hik (sbnrnye aku mls nk explore)...bak kate 1 of my folower....blog aku ni de name ....nak tau x????name die kn...."SI BURUK RUPA"...dushhhh rase menusuk ke jantong je....hahahaha...sian kn...tp de aku kisah?????hahahha...

besnye kalo pas lik keje ni g jenjalan n sopink2....tp kebajetan menghalang aku melakukan sedemikian...huuuuuu.....tp kalo aku kuar wit ASB mcm bes je kn...ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........(pnjg pk tu)haha...
nti la.....tatau lg...

smpi disini saje pertemuan kali ni...

sekian...


ADIOS~~~










p/s : dekat terengganu byk kopok ikan
blog aku arini bosan kan....

pergi ke laut membawa jala
kalau rasa nak baca,baca jela.......

dalam jala ada ikan kelah
kalo takmo baca,sudahlah.......

ikan kelah takde sengat,
selamat hari jumaat..

(^_^)

No comments:

Post a Comment