~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, December 21, 2010

motivasi diri

"matahari smlm biarkan ia tenggelam,jgn kau cuba ingatinye lagi kerna ia sndri tidak mengingati kau......nasi yang basi jgn kite cube nak makan takot diri yang merana.....hari esok ibarat angan2 yg tak dpt kite nak duga,jd jgn cuba musnahkan diri ngan khayalan2 yg tak pasti"......

cube tuk memahami,menghayati ayat2 di ats tuk menilai semula pe yg pernah aku lakukan...huhu...siyes je bunyiknye kn...haha....tp itula aku...dlm bulan muharam ni mcm2 yg aku pelajari....sume petikan di ats aku bce dlm buku "la tahzan or dun be sad"...

menilai semula bkn saje dari segi kehidupan malah menilai erti2 hidup yg semakin mematangkan aku...menilai sikap2 yg de dlm kendiri ini...lebih byk+ve atau -ve....haha....mcm ne ek aku ley masuk dlm topik siyes ni....hehe...again rase nak ketawa...hehe....btol la ekk...23 ni angka penghujung remaja....slmt menuju ke alam dewasa NUR FATIHAH SHAHBUDIN....muge sumenye slmt....

berbalik pada topik utama...hehe...so,kite sbgai manusia ni kene la pk tuk arini...siapkan keje arini...jgn bertangguh...jgn menangisi nasib2 smlm...cube jdkan arini ari yg terbaik tuk kite sume...psst psst ni pesanan tuk diri aku gak la...hehe....jgn cube2 nk ckp aku ni berlagak baik ok...aku ni dlm proses tuk cube jd yg terbaik kerna aku mengharapkan jodoh yg terbaek...huhu...(^_^)...poyo kan...

sbnrnye byk faedahnye bce mende2 ilmiah ni sbb scra tak lgsg kite akan bertindak secara waras...SECARA WARAS...huhu....cam tak versatil je gune word tu...haha...bertindak SECARA RASIONAL....ahha sdp ckit kn...ermmm now ni waktu keje...tp sume keje tuk arini da abis da.....hehe...k la jmpe lg....

ADIOS~~~


p/s : Allah membekali kite 2 mata dan 1 mulut supaya kite melihat lebih banyak daripada bercakap....

No comments:

Post a Comment