~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, October 1, 2010

for the rest of my life

dear diary,

huhu..de suggestion dgr lagu maher zain yg bertajuk spt diats..ermmmmm sdp....layan je...wlpon certain2 part tu cam tak kene je rentak die...ahhah...mcm adlin aman ramli lak,memberi kritikan...tp plg ngetop lyrics die ah kn...sgt bes....so utk tidak membuangkn masa (da mcm david teoh daaa),sy persembahkan lyrics of for the rest of my life.....

I Praise Allah for sending me you my love
you found me home and sail with me
and i'm here with you
now let me let u noe
u've opened my heart
i was olwez thinking dat luv was wrong
but everything was changed when u came along
and theres a couple words i want 2 say
for d rest of my life
i
i'll b wif u
i'll stay by ur side honest and true
till d end of my time
i'll be luving u,luving u,
for d rest of my life
thru days n nite
i'll thank Allah 4 open my eyes
now n 4 eva i.....i'll b der 4 u...
i noe dat deep in my heart
i feel so blessed wen i think of u
n i ask Allah 2 bless ol we do
u're my hubby and my friend and my strength
n i pray we're 2gether eternally
now i find myself so strong
everything changed wen u came along
i noe dat deep in my heart now dat u're here
infront of me i strongly feel love
n i have no doubt
and i'm singing loud dat i'll luv u eternally

best kan lyrics die....ermmmmm kalo lagu ni jd theme song time aku kawen nti...syok kn...
hehe...kahwin ke????ermmmm saje je nk highlite mende2 tu...
nk kate aku tak percaya cinta...huhu tragedi 2007 pon masih terasa....tak sggop rasenye tuk terluka....cinta=luka....btol ke???tah la...byk sgt pnglaman org sekeliling yg jadikan aku lebih takut...huuuuuuuuuuuuuuu.....bile ek nk jmpe org yg ley tkr persepsi aku ni????insyaAllah 1 fine day...amin...

jmpe lg..

ADIOS~~~

2 comments:

  1. mau pinjam cd...
    aku lame dah jadik penggikut dia..hehehe
    lagu die mmg awesome...sgt baik dan best!!!
    g le tgk konsert die faa....hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...cd dlm kete....ari2 dgr tanpa jemu...siyesly.....setiap masa dlm kete da tak bkk radio now ni....haha
    mmg awesome....2 hands up...haha...
    konsert die 14oct ritu sme ngan besday aku...tp ticket sold out la...huhu

    ReplyDelete