~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, October 20, 2010

20102010

Assalamualaikum,

bgn pagi ni ngan keadaan paling ceria...
takle rosakkn mood coz byk keje menanti di opis...
arini da submit tender politeknik kota kinabalu...Alhamdulillah...mintak2 la dpt...hehe
sok nak kene stress on tender INTAN ngan KKTM LEDANG...

dtg opis je....dpt 1 jawapan...walopon kepastian tu tak bape nak penoh...tp aku da wat 1 keputusan...
tak perlu tggu lebih lama...kerna jwpn tu akn terungkai ngan sndrinye...
thanx ya Allah....
muge ko sntiasa bersamaku walau ape pon yg berlaku...
now juz nak pk sal family....psl diri aku....ermmmm byk lg mse k...jgn terburu2...
insyaAllah,i'll further my study...
muge ko perkenankan ya Allah....
ramai yg wish psl jodoh besday taun ni...thanx sume ek...aku aminkan je..
tp slalu terpikir jodoh=luka...hehe...
msh lum tkr persepsi lg...
so,aku tak harapkan pape pon....org kate cinta kene dicari,btol ka???
tapi kalo dicari,die lari pulak...mcm mane ekk???haha...
tu lg penin....
so tuk tak memeninkan kepala yg sedia penin ni ptot sgt la aku elakkan kn...
utk yg cube kenen2 kan aku tu...lupekan la....
AKU M'HARAPKAN JODOH AKU TU FALL IN LUV WIF ME AT D 1ST SIGHT...
bkn pe,kalo mcm tu lebih konfiden la aku...hehehe...
takot2 indah khabar dari rupa...so aku akn make sure kan die da tgk aku dlu...hahaha...
pengalaman dari k'kwn...
tuk tidak menakutkan aku,terpakse la aku wat rules tuk diri sndri...
n lg 1,aku nak JODOH aku tuk dtg berdepan ngan aku...bknnye takot2...
sbb aku PERCAYA,kalo die siyes,die msti kene berani...am i rite????huhuhuhu...
sgt byk bercakap 20102010 ni ekk...
muge HATI ini lebih tenang...

No comments:

Post a Comment