~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, August 23, 2010

HAHA

Dear Blog,ngeee

baru lah arini berkesempatan tuk menatap blog aku..haha...kalo kat umah bz bangat...nak tarik nafas pon takle...haha...menipu tol la kn...mls la nak wat stanza...hehe...ari sabtu ritu pegi bazar ramadhan skali ngan psr mlm...tak kusangka2 cempedak jd nangka...huhu....ice blended kat psr tani de jual kt psr mlm umah aku rupenye...mabeles btol...trs aku beli mango,orange,stoberi n mocha vanila,nyum nyam nyum...syiok sesgt la...pasni takyah g psr tani bukit tunku,jao2 wat sesak je...dkt umah aku je...ngong...huhu....balik bazar aku nak msk sumting special tuk pertama kalinye...jeng jeng jeng...

tu die sotong krim ketumbar...yummy....actually kwn aku yg try msk dulu dari buku resipi,die kate mmg best,so aku pon mencube gak la kn....hasilnyeee tadaaaaaaa tak mengecewakan,sekejapan licin licau...haha....wat pertama kalinye gak aku g beli sotong kat psr yg di byr oleh aku sndri...peh tak hingat aku mik dlm 15 ekor yg besa2 rm17.80...huwaaaaaaa.mahal upenye bebarang dapo ni..tula slame ni tau mamam je...hik3...patu aku beli siakap 2 ekor...same gak rege nye rm17.00....ermmmm takpela rezeki bonus dikongsi bersama...walaweh,fatihah da dpt bonus....wlpon ala2 gawat ni co. aku stil bg half month....Alhamdulillah...rezeki syawal...hehe....nti smbg la..de keje ckit nih....

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment