~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, August 17, 2010

17 ogos
















Salam,

smlm aku ngan met belikan bucuk stroller tuk ballerina die....memule die tido patu aku kejot,die bukak adiah then die menolak je keje nye...hehe...comel je c nottie dottie aku tu...kdg2 geram ngan pangai die yg menjadi2 tu...tp ble pndg 2x comel je sbnrnye...hehehehhe..
smlm bobo lak nanges je,nak dukung je...aku dukung jap je ley la...patu ngantok aku...hehehe...sorry my bobo....ptg ni umi lik keje umi dukung ekk....cayang bobo+bucuk...





da lame rasenye aku tak msk...smjk da kembali ke ketiak mama ni,ari2 mkn sdp...ari2 aku tlg lipat kain je...hehe...





arini bersemangat alza,eh bersemangat waja aku nk msk...tuk main menu ku serahkn pada ma beloved mum.....desert aku akn wat...hik3....





ngan izin Allah,arini aku akn wat puding roti ngan air bandung eskim soda...hehehe...da survey recipe td.....kalo jadi sok aku upload pic2 nye...hahahhaa...





ble la nak belikan Z baju baru,ritu da eksiden,baju kemek ckit...da ketuk tp lum cat...huhuhuuh...siannye ko Z,tgu nti ekkk...aku dpt bonus akn aku asingkn tuk memenuhi kehendak ko lak...hahahahahah....
hehehe agk bersepah ckit penyusunan penggambaran,sbbnye aku bdk baru blaja...mls nak explore details...so,ni je wat mse ni...hek3....
smpi ketemu lg....
ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment