~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, July 9, 2010

kenyangnye...haha

td beli mknan kt padang,sdpnye almost 2 weeks aku x mkn kt opis...sik mkn kt luar je...akk padang tu nye daging kunyit mmg delicious...huhu....caca,ain n kak bed g seberang beli kuih pau kaya yg baru dimasak...sedap...YUMMY....haha bunyik cam jelajah indon je kn...hik hik hik...
pas makan nasik aku bedal lak pau sambal 1 ngan pau kaya 1...haha...PERFECT....ne la tak gemok....mentekedarah ari2...(^-^)....tgk tu pp pon da mkin tembam...huhu....cam apam senyum kak norly...haha....beth masuk lak time lunch td,besenye die da kuar tak masuk lik...mgkin nak m'abiskan sisa2 keje die b4 die g vacation...maknenye ordering akan memerdekakan dri 4 d whole next week...hahahahhahaha.....lg HEAVEN kalo c vimala pon cuti same....hik hik hik.....arini die nak g sembahyang lembu die,kalo c beth pon kuar lik nti...maknenye ordering ley hip hip hooray la kul 4 nti...hahahahahha....
napela ati ni geram sgt ekk....sampai mati pon aku akn ingt pe ko wat kat aku...kalo nak pinjam wit aku,nak pnjm kete aku ckit nye manis mulut ko......nape la aku dilahirkan sbgi adik ko...HUH....tak hingin lgsg.....ko tak pernah nak bertindak spt yg sptotnye ko lakukan...tp ko msh diagungkan oleh mak ko.....untongla ko coz idop ko sntiasa m'dpt keredhaan mak ko.....
nanti smbg lik....hahahha...teremo lak...tp ble setiap kali aku bicara ttg makhluk itu,aku nye temperature mmg cpt g ke zon merah...hahahha...

ttg die.....

dimatamu aku mgkin saja sebuah mimpi,

yang tak nyata dan tak punya erti,

dan aku tahu itu dan aku tak peduli,

karna bagiku rasa rindu itu amat jelas sekali,

dan rasa itu hanya untuk mu...

ehem ehem,saje je ek taip mcm ni,bkn bermakne aku masih ingat kat die...tapi saje nak corat coret disini...wkakakkaka....die sudah ku lipat2 kn ke dlm kotak kenangan...

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment