~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, July 8, 2010

huhu

ish ne lak g post pg td???nk men hide n seek ke,mls tol nk crik la...nti pandai la die kuar sndri...hahaha.....ermmm td g tapawer nk cri btl air,xle li lak coz brg limited tuk las month..huhu...patu g mkn nasik ayam kt jln tandang...yg besnye kt ctu die bg smgkok besa kaki ayam ngan leher...haha...mabeles tol la..

tak sbr nak lik umah sewe then nk msk..haha...bes lak men msk2 nih...menu arini,tumis sayo bayam,rebus brocoli ngan kuah kicap pedas,ikan smbl ngan gorg bontot ayam...hahaha...special requested.....hik hik hik....ok la tu kn...opss lupe lak...de desert arini,labu sira...wah dasat kn...de labu lg kt umah tu syg lak nak dibuang...hehe....

tadi aku tulis kat buku,"i have to let him go"......kene wat kn kalo da tulis...pergila ko....aku relakan......muge ko bhgia n hatiku tenang kerna kau bkn utkku.....

Hatiku mulai terasa penat.....
Dan aku sudah tak mampu lagi berharap....
Rasa kecewaku padamu menghapus hadirmu di jiwaku....
Pada siapa aku bersandar untuk luka cinta yang aku sendiri sudah tak kuasa lagi menanggung beban cinta ini...
Aku telah jatuh tanpa daya....
Hatiku telah sakit.....
Tinggallah sepi yang tersisa ketika akhirnya aku tak bersama cintamu lagi...


hahaha,yg ni bkn aku tulis tau...yg ni aku copy paste je...sori ekk yg empunya diri...aku rse cam kne je ngan aku...n mmg sdp pon poem ni...haha..
bru lik dr ptrons bli magnum...kak bed yg banje...yummy...
k la.

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment