~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, May 2, 2012

bege bakar kaw2 section 2 WM

Salam..

hehe...nmpk tajuk tu...ok..agak kolot di situ..da lame pegi baru nak hapdet...DASAR!!!!

ok la...rsenye ramai lagi kot yg kolot tak pegi lagi..wakakakakkakakaka...

mari la..aku tunjukkn KEGIGIHAN aku adik badik dlm mencapai MISI jjcm...huahuahua


 ok...ini jam..aku smpi kul 6pm..sharp..die de tulis kt 1 blackboard..order will start at 7.45pm... GOSH..
ini pon da ramai kan....huuuuuuuuuu...tpi de sorg hakak tu amik order dlm kul 6.30pm mcm gitu la..

 ok...akak aku da wat muke...hahaha..tudung kaler hijau + oren + pepel itu...
FINE..bebudak bujang tu pon masuk skali...nmpk mcm aku nk mik muke dorg lak kn...hahaha..lupe nk tny fb...kalo tk...ley tag...hikhikhik..

then..mcm2 la yg kitorang harungi...lebih byk pic kt fb akak aku...hahaha...aku da mls da time tu nk snap2..

tak lame pas tu ujan masih tegar lagi...pakai payung beramai2...

then hujan lebat + kilat + guruh bagai...berteduh di shoplot berhampiran..

patu sharp kul 8pm baru lah dpt kami punye bege bakar kaw2...ohhh yeah...

MAKAN DI RUMAH...

tgk pic kt bwh nih..


 cheesy beef...melimpah ruah kot..

MINE... beef wif bacon..sorila yayang I tu 8.1MP sje...tak cukup terang..hehehe

okla...nti aku hapdet tmpt lain pulak...

tuk engkorang engkorang...yg JATIDIRI nye kuat....

sila la tunggu...hehehehe

time aku beratur tu....1 group je yg angkat BENDERA putih...

yg lain sume...tegar...

ok la..smpi sini dlu..


ADIOS~~~




p/s : aku suke bile 'si dia' potong rambut pendek...weeeeeeeeeeeeeee


No comments:

Post a Comment