~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, June 20, 2011

HADIR

Salam,

20 jun 2011.....

ermmmm pg td aku sibuk skali kat meja...ececece......smpikan de sesi perkenalan di tepi2 aku lgsg aku tak hiraukan....trs aku bergegas ke meja click aku tuk menyampaikan amanat sblum aku menghadirkan diri ke meeting bersama pengurus kewangan baru KKUM....

tgh2 aku jln....

"ha, kenalkan org kuat ordering.....ni fatihah....."

lantas aku tersenyum pd org yg dikenalkan....

tapiiiiiiiii....senyuman itu berhenti......masa juga aku turut rasa berhenti sama.......terkasima aku...menatap wajahnya....

"yang ni pulak new exec serials bhgn online...amy"

oh....finally.......wajah yg setelah sekian lama aku nk sgt jmpe...akhirnye di KKUM gak aku jmpe....

dia lah org nye...

dia lah org nye yg penah wat air mata ini menitis...

dia la org nye yg penah wat aku depression smpi aku demam...

kenapa mesti die hadir stlh semua yg berlaku aku hampir dpt melupakan nye...

kau telah kembalikan satu per satu kenangan itu..

aku yg rase nak pitam...

aku yg lelah dgn situasi...

aku yg mmg lemah dgn keadaan seperti ini...

aku sering tewas dalam perasaan.......

aku ingi pergi jauh dari sini....

kehadiran kau bermakna aku perlu pergi lebih jauh dari ini...

hari ke hari aku berdoa moga semuanya diizinkan Allah...muge sumenye berjalan dgn begitu lancar...

hari ini sekali lagi aku harus tahu bahawa setiap ujianNYA berdasarkan kemampuan hambaNYA..... so aku harus +ve.....aku tahu aku boleh hadapinya dgn penuh ketenangan bersama dgn kewarasan akal....


KETENANGAN AKAN DIPEROLEHI BILA KITA MEMAAFKAN ORANG SEKELILING KITA...

saya nur fatihah shahbudin ingin memohon maaf di atas sume keterlanjuran diri ini....dan saya juga memaafkan sume kesilapan yg dilakukan terhadap diri ini....

msti korang tak percaya kan....tp aku akn cube....cube tuk memaafkan dari semasa ke semasa....sbb aku juga ingin idop dgn penuh ketenangan...amin ya rabbal alamin...

jmpe lg


ADIOS~~~



p/s : sgt2 perlukan ruang dan suasana yg baru......(^_^')

2 comments:

  1. seseorang yg begitu bersejarah yg hadir dalam sejarah idop aku yg sememangnya aku tak dapat melupakan sejarah tu moga aku sentiasa kuat dan aku mmg tak suke subjek sejarah dari dlu...aku suke sains...sesuatu yg berlaku dgn fakta n ley tgk ngan mata...i mean MATA...bkn mata hati...sbb aku mmg tak pandai nak scan org...hehehehehehhe...

    ReplyDelete